2014. június 15., vasárnap

Prológus

Bemutatkozás

Sziasztok! A nevem Kis Fanni és nem vagyok egy átlagos ember. Az egész családom különleges képességekkel van megáldva, melyet, mikor betöltjük a 11. évünket, használni tudunk. Ez a képesség máig megmagyarázhatatlan számunkra és próbáljuk megfejteni a titkát. Annyi  világos, hogy ha kimondjuk a varázsszót akkor történik velünk valami. Én ha azt mondom, hogy "semmi", akkor láthatatlanná változom. Anyukám, ha bármelyik állat nevét a szájára veszi azzá az állattá változik. Apukám nem átváltozik valamivé, hanem uralja a vizet és a tüzet. Elég ökölbe szorítania a kezét biztos, hogy történik valami. A húgom, Alíz mázlista, mert ő még csak 8 éves és nem érinti a dolog, míg én 13, és sajnos  már benne vagyok.  Bár Líz még nem érte el a megfelelő kort, lehet tudni a különleges képességét ami az, hogy bármit tud mozgatni, anélkül, hogy hozzá ért volna.
A mi családunkon kívül ismerünk egy pont ugyanilyen "problémában" szenvedőt,  a Gaál családot. náluk ugyanezek a képességek, csak ott két fiú gyerek van. Az egyiket, aki 1 nappal idősebb nálam Levinek hívják, A másikat, aki Alíznál idősebb 1 nappal, pedig Tibinek. Levi is láthatatlan lesz és Tibi is tárgyakat tud majd megmozgatni.
A Gaál család is ugyan úgy próbálja megfejteni ezt a titkot. Sikertelenül. Így összefogtunk velük hátha így együtt könnyebben rájövünk erre az egészre.
Ráadásul elég nehéz leplezni is ezt az egészet, hiszen ha kiderülne, tudósok milliárdjai tennék még rosszabbá a mindennapjainkat. Az iskolában a legjobb barátnőm, Luca segítségében bízhatok, aki természetesen tud az egészről. Levi pedig, aki egyébként az osztálytársam is, Ati védelmében részesül, aki szintén be van avatva.
A barátainkkal valahogy át tudjuk vészelni a mindennapokat, de azért aggaszt ez az egész.

Ja, és ha ez még nem lenne elég, ott van az is, hogy szerintem Levi elég helyes, sőt nagyon helyes. Szóval picit bele vagyok esve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése