2014. június 24., kedd

6.rész

Szeptember 10., szerda



Egy hete fekszem ebben az idegesítő gipszben. Annyira unalmas, hogy azt nem lehet szavakba önteni. Az óra nálam rég nem játszik szerepet.Csak arra várok, hogy délután megjöjjön Levi. Minden nap eljön és hozza a házit, sőt ott is marad velem. Tegnap például megnéztük az Avatar-t.  

A mai nap is úgy indult, mint a többi. Felkeltem, feküdtem és vártam a délutánt. Pár perc múlva anya nyitott be.
- Most, hogy felkeltél mondanom kell valamit. Holnap elköltözünk.- monda úgy, mintha csak azt közölné, hogy kisütött a nap.
- Mi? Miért? Hova?- kérdeztem döbbenten.
- Az okát nem mondom el. Nem messze innen van egy kastélyszerű ház, abba költözünk.- Jól ismertem azt a házat. Három emeletes, rengeteg szobával.
-De nem lesz az nagy nekünk?
- Nem csak mi költözünk oda, hanem a Gaál család is.
- Szó...Szóval együtt fogunk lakni Leviékkel?
-Pontosan-belül ujjongtam-
-Az jó
-És még valami. Az orvosok azt mondták, hogy ma menjünk be veled és megvizsgálják, hogy vagy.
- Rendben. Felőlem indulhatunk

A kórházban amint megérkeztünk, sorra is kerültünk. Az orvosok röntgeneztek meg szöszöltek, aztán végre megszólaltak.
- Jó hírem van. Kapsz egy mankót és mehetsz iskolába is.
- Köszönöm. Mehetünk?
-Persze

Vééééééégre. Nem kell tovább feküdnöm.☺ Alig vártam, hogy megjöjjön Levi.
- Hello!
-Szia Levi! Óriási híreim vannak.
-Megtudtál valamit?
-Nem. Nem azzal kapcsolatos.
-Hallgatlak.
- Mehetek suliba
- Aha
-Ééés... elköltözünk...veletek
- Miii? Hova?
-Tudod abba a kastélyszerűségbe.
- De jó!
- Ugye. Ráadásul már holnap kezdődik a költözés. Úgyhogy azt javaslom kezdj el pakolni!
- Oké. Akkor megyek is. Szia!
-Szia!

Ott maradtam egyedül és- bár kicsit idiótának tűnhettem- vigyorogtam. Aztán kopogás nélkül bejött a szobámba Szilvia (!!!) és az arcomra fagyott a mosoly.
-Elárulnád, hogy mit keresel itt ??
- Az nem fontos.  Megkérdeztem a húgod és nincs is tarantulád. Se a családodból senkinek. Mégis ott volt az előszobában egy tarantula és te tudtál róla. Mi folyik itt?
- Semm... Ugyan mi folyna? Egyébként is az rád nem tartozik!- csattantam fel.
- Jó mindegy. Nem ezért jöttem. Le a kezekkel Leviről! Ő az enyém!
- Mi az, hogy a tiéd? Ő senkié és egyébként is téged UTÁL!
- Mi? Ez nem igaz!
- Jó, akkor kérdezd meg tőle!
- Rendben. Amúgy látom én, hogy bele vagy zúgva, de csak úgy mondom, mellettem esélyed sincs. Ami a kis titkodat illeti, úgyis megtudom amit akarok!
- Mégis mit tudnál meg mikor nincs semm... szóval nincs titkom.
- Miért nem  mondod ki, hogy semmi?
-Csak. Na hagyjál békén és menj el!

Gyorsan bepakoltam holnapra, majd egy kicsit felnéztem a netre. Éppen zenét hallgattam, amikor csöngött a telóm. Gyorsan leállítottam, aztán felvettem.
-Tudsz valamit arról, hogy Szilvia mit keres  az ablakom alatt és miért kiabálja azt, hogy "tényleg utálsz"?
- Legyen elég annyi, hogy nem hitt nekem, ezért elküldtem hozzád, hogy kérdezzen  meg téged. Csak légy őszinte.

- Oké. Ha te akarod. Szia
- Szia

Leraktam a telefont, kikapcsoltam a laptopot és lefeküdtem, mert már késő volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése